MELANCONG KE MELAKA DALAM MASA 4 JAM

eye of melaka

12 Mei 2009

Semalam aku aku ke melaka bersama rusli ..heheheh..xpi bukan utk melancong atau bersiar-siar, tapi atas urusan kerja iaitu menghantat dokumen2 penting untuk ditandatangan oleh big bos aku. Aku bertolak pada jam 3 petang, perjalanan yang mengambil masa 1 setengah jam utnuk sampai disana. Syukur kami kesana menaiki NAZA yang dipandu oleh abg Osman. Abg Osman peramah orangnya, kalu bersembag dengan nya sampai esok pun x abes..hahahhaha..banyak sgt idea nak sembang. Aku melayan jela sambil mendengar lagu yang aku burn .Ruslie plak dah lena kat belakang.hahahahah. Aku sampai kat sana kul 430 petang. Big boss aku ade kerja di hotel rennaisse Melaka. aku tunggu la…sekali sampai kul 7 malam baru dia kuar..mak ai…lama giler..ingatkan pastu dia terus nak sain , sekali dia ajak g makan asam pedas melaka. aku pun followla..org belanja.hehehhehe. Betol kata org, asam pedas kat melaka memang THE BEST!..pas makan barula big boss aku buat keje dia.kul 9 mlm baru siap..alahai..selepas tu aku pun balik.dalam kul 11 malam baru sampai UPM. Rusli bleh plak jatuh sakit malam tue..tetibe demam…alahai…cian kat dia…

3 Comments

Filed under Kehidupan Harian

3 responses to “MELANCONG KE MELAKA DALAM MASA 4 JAM

  1. amirhaykal

    xtahu nak ckapla..khamisni kene pegi lagi..alahai

  2. mafizah

    Saya rekemen untuk dapatkan hotel bajet di Melaka untuk pelancong dan kawan-kawan disini ..bole dapatkan info di http://hotelmelaka.wordpress.com/

  3. kalau berkesempatan,try la makan ikan bakar kat umbai/alai/serkam..pon sedappp…

Leave a Reply

