NURKASIH THE MOVIE (THE BEST)

semalam aku tgk cite ni pas balik keje…kul 5.30 dah terpacak kat pawagam kat balakong..perrr….penuh lagi …bila amsuk je..penuh dengan air mata..kalu sume air mata ut di kumpulkan..mahu penuh satu kolam kat UPM ni..isk2..betol2 menyakit dada aku ni…setiap babak dia membuatkan aku terpaksa kontrol rasa sedih…mmg cite ni cite terhebat!!!!

2 Comments

Filed under Kehidupan Harian

2 responses to “NURKASIH THE MOVIE (THE BEST)

  1. ina

    muahahaha!!! nangis bagai nak giler la nih?? hehehehe. akhirnya..ber update jugak blog ko nih. tahniah!

  2. amirhaykal

    mestila….aku akan update hari2 kalu ade cite…biarla kalu xde org tgk punnn…yg penting aku update..leh jadi rujukan aku masa tua nanti..hehhehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s